پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

عشق مامان پارسا

یادداشت روز 3 بهمن

1390/11/3 9:39
نویسنده : مامان
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گل و دوستای خوبمون

 دیروز بعد از ظهر به عزیز طاهره که خونه دائی حامد بود زنگ زدیم و دیدیم اون یکی عزیز نلیسا رفته خونشون و ما از فرصت استفاده کردیم و عزیز و کشوندیم تهران. پارسا وقتی عزیز رو می بینه کیفش کوک می شهمحصل چون می دونه فرداش نمیره مهد. عزیز بیچاره یویو شده و هی می ره کرج و می آد تهران.م

راستی عزیز پارسا امشب بلیط داره و می خواد بره خونه خودش تا چند روزی راحت باشه. محصل

امروز صبح هم وقتی صبح بیدار شدم تا بیام سرکار دیدم نیم وجبی وول می خوره و فهمیدم که دستشویی داره، بلندش کردم و بردمش دستشویی و موقع برگشتن پرسید عزیز کو، گفتم خوابیده گفت نمی رم مهد گفتم نه بچم خیالش راحت شد و پرید توی تختش و خوابید. نمی دونم یعنی می شه روزی تو از مهد رفتن راخت بشی و حسابی تا ساعت 9-10 بخوابی یانه

دوست دارم فرشته مامانزبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان احسان
3 بهمن 90 15:08
سلام خوشبحالتون که پارسا دستشوییش رو میگه احسان دقیقا 2.5 سالشه ولی منو مامانم هر کاری میکنیم نمیگه راستی پارسا جون کی گفت ؟


خاله پارسا جون از یک سال و 10 ماهگیش دیگه پوشاک رو کنار گذاشت. دوهفته اولش خیلی سخته من پارسا رو هر نیم ساعت یک بار با گریه می بردم دستشویی. حتی شبها هم هر یک ساعت بلندش می کردم می بردم ولی بعد از دو هفته دیگه یاد گرفت. انشاءلله احسان هم به زودی یاد می گیره.
مامان متین
4 بهمن 90 10:51
گالری عکسای پارسا جونو دیدم خیلی قشنگ بودن


شما لطف دارین عزیزم
گروه بالی گل
4 بهمن 90 19:16
خاطره ای فراموش نشدنی را با گروه

بالی گل برای کودکان خود بجای بگذارید

حتما ببینید

http://badkonak.rzb.ir

گروه بالی گل را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از خدمات ما بهره مند شوند

امیدواریم هر روز کامتان شیرین باشد