پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

عشق مامان پارسا

سخنان برجسته

1390/11/3 13:33
نویسنده : مامان
768 بازدید
اشتراک گذاری

هرگز به کودکانتان نگویید پیشه آینده اش چه باشد همواره به او ادب و ستایش به دیگران را آموزش دهید چون با داشتن این ویژگیها همیشه او نگار مردم و شما در نیکبختی خواهید بود و اگر اینگونه نباشد هیچ پیشه ای نمی تواند به او و شما بزرگواری بخشد.ارد بزرگ

 اولین درسی که والدین باید به فرزندان خود بیاموزند، صداقت است. شوپنهاور

 هیچ گاه در برابر فرزند ، همسرتان را بازخواست نکنید . اُردبزرگ

 تنها مادر و پدر خواست های فرزند را بی هیچ چشم داشتی بر آورده می سازند .ارد بزرگ

 فرزند نانجیب ، آتش عمر پدر است . اُرد بزرگ

 ای مهر مادری که مقدس ترین محبت ها هستی ، از وصف عظمت آسمانی تو زبان زمینی ما عاجز است .وباهاروف

 مادر و پدر ، زندگیشان را با فروتنی به فرزند می بخشند . اردبزرگ

 کسی که همسر و کودک خویش را رها می کند ، در پی خفت ابدیست . اُردبزرگ

 اطفال بیشتر به دستور و سرمشق محتاجند تا انتقاد و عیب جویی . ژوبر

 خوشبختی میان خانه ی شماست، بیهوده آن را در میان باغ دیگران می جویید. مارک اورل

 قبل از ازدواج دربارۀ تربیت اطفال شش نظریه داشتم ، حالا شش فرزند دارم ولی دارای هیچ گونه نظریه ای نیستم  .روچستر

 مردم موفق امروز کودکان جسور دیروز بوده اند . دیسرائیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زیبا
3 بهمن 90 14:02
سلام دوست خوبم.ممنون از لطفتون .با افتخار لینک شدید


زیبا جون قربونت. هر چی می خوام وبلاگتون و باز کنم نمی شه چرا؟
عروسکم پرنیا
3 بهمن 90 14:32
سلام
چشم من شمارولینک کردم


مرسی خانومی
سپيده مامان هليا
3 بهمن 90 15:15
سلام مامان پارسا مطالبت خيلي آموزنده بود ازتون ممنونم.ماشاا... پسر خوشتيپي هم داري از طرف من ببوسش


خواهش می کنم
حتماً
سمانه مامان پارسا جون
4 بهمن 90 1:57
خیلی عالی بود


مرسی
مامان متین
4 بهمن 90 10:50
تامل برانگیز


مامان امیرناز
4 بهمن 90 17:43
سلام عزیزم متن قشنگی بود مرسی که بهمون سر زدی


خواهش می کنم گلم