پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

عشق مامان پارسا

من و خدا و دیگر هیچ

1390/11/9 9:22
نویسنده : مامان
348 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا  روزها مي گذرد و من در پيچ و خم جاده هاي زندگي گيج و مبهوت گام برمي دارم من در اين خستگي تنها به كمك كورسويي از نور اميد تو گام بر مي دارم  من مي دانم كه چاره اي جز رفتن نيست و مي روم اما خدايا بدان تنها به اميد تو مي روم پس تنهايم نگذار ميدانم بنده ي غرق گناه توام اما هيهات از آن دل رحيم تو كه مرا تنها بگذارد ...

 

                                            

                                     خدا در دستی است که به یاری می گیری ...

                                               در قلبی که شاد می کنی ...

                                          در لبخندی که به لب می نشانی ...

                                           خدا با من است، خدا با توست ...

                                              خدایمان را آشکار کنیم ... !

البته دوستای خوبم این مطلب رو از وبلاگ دوست عزیزمون مهرداد گرفتیم.مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آبتین
9 بهمن 90 10:16
عزیزم از اینکه توی تهران تنها هستی ناراحت نباش هروقت دلت تنگ شد گل پسرتو بردارو سوار مترو شو . نیم ساعت بعد ایستگاه صادقیه هستی . بیا خونه ما خوشحال میشیم. منو و آبتین هم پنج شنبه ها تنهاییم.بعد بچه ها رو برمیداریم میریم گردش و تفریح و ددر و ماشین بازی خلاصه خلاف سنگین .(جدی میگم)


مرسی قربونت که به فکر مایی
مامان بیتا
10 بهمن 90 17:47
سلام مامانی
خوبین ...........خوشین؟
ما هم خوبین
نمیدونم چرا نمیتونم تو پست بالا نظر بذارم
با وبلاگ خودمون هم این مشکل رو دارم.........فکر کنم به خاطر جلوه های زیبا سازی وبلاگ باشه
خوش به حالت که پسر گلت داره میره مهد
کاش دخمل من هم زودتر بزرگ شه
اون موقع دیگه راحت میشم


اصلاً این حرف و نزن.
البته بستگی به شرایط داره اگه خونه دار باشی مشکلی نیست بچه نهایتاً 3 یا 4 ساعت توی مهده ولی بچه ما تفلک از ساعت 6:30 صبح از خونه می ره بیرون تا ساعت 4:30 بعد از ظهر واقعاً کلافه می شه