پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

عشق مامان پارسا

یادداشت روز 19 دی

1390/10/19 10:51
نویسنده : مامان
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل مامان

الحمدلله امروز بهتری با اینکه دیشب خیلی سرفه کردی ولی صبح که بیدار شدی و اومدیم مهد توی ماشین زیاد سرفه نکردی. توی دانشگاه که رسیدیم یکدفعه برف تندی شروع شد و توعشق می کردی ولی چند دقیقه بعدش بند اومد. هوا ابری ولی معلوم نیست برف می خواهد بیاید یا باران. بنظر من بارون بهتره چون می ره و نمی مونه.

مامانی دیشب چند تا عکس هم ازشیطنت هات که روی تخت با مامان کشتی می گرفتی، گرفته که برات میذاره.

 پسر گل این عکس ماهه

درحال پریدن و کشتی گرفتن

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
 دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)