پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

عشق مامان پارسا

قدر بدانیم

1390/10/26 13:35
نویسنده : مامان
767 بازدید
اشتراک گذاری
مادر يعني به تعداد همه روزهاي گذشته تو، صبوري!
 
 مادر يعني به تعداد همه روزهاي آينده تو ،دلواپسي!
 
 مادر يعني به تعداد آرامش همه خوابهاي کودکانه تو، بيداري !
 
 مادر يعني بهانه ی بوسيدن خستگي دستهايي که عمري به پاي باليدن تو چروک شد!
 
 مادر يعني بهانه ی در آغوش کشيدن زني که نوازشگر همه سالهاي دلتنگي تو بود!

مادر يعني باز هم بهانه ی مادر گرفتن...
 
 
 
 



ادامه دارد...

سرم را نه ظلم مي تواند خم کند ،
نه مرگ ،
نه ترس ،
سرم فقط براي بوسيدن دست هاي تو خم مي شود مادرم ؛
 
 
♠ مردان پيامبر شدند؛
و زنان مادر؛
قداست پيامبران را توانسته‌اند زير سوال ببرند؛
ولي قداست مادران را هرگز..!
 
اگر 4 تکه نان خيلي خوشمزه وجود داشته باشد و شما 5 نفر باشيد
کسي که اصلا از مزه آن نان خوشش نمي آيد (( مادر )) است
 
هميشه مادر را به مداد تشبيه ميکردم
که با هر بار تراشيده شدن، کوچک و کوچک تر ميشود…
ولي پدر ...
يک خودکار شکيل و زيباست که در ظاهر ابهتش را هميشه حفظ ميکند
خم به ابرو نمياورد و خيلي سخت تر از اين حرفهاست
فقط هيچ کس نمي بيند و نميداند که چقدر ديگر ميتواند بنويسد …
 
 
پدر و پسر داشتن صحبت میکردن!!
پدر دستشو ميندازه دوره گردنه پسرش ميگه پسرم من شيرم يا تو؟
پسر ميگه : من..!!
... ... ...
پدر ميگه : پسرم من شيرم يا تو؟؟!!
پسر ميگه : بازم من شيرم...
پدر عصبي مشه دستشو از رو شونه پسرش بر ميداره ميگه : من شيرم يا تو!!؟؟
پسر ميگه : بابا تو شيري...!!
پدر ميگه : چرا بار اول و دوم گفتي من حالا ميگي تو ؟؟
پسر گفت : آخه دفعه های قبلي دستت رو شونم بود فکر کردم يه کوه پشتمه اما حالا...
 
 
خورشيد
هر روز
ديرتر از پدرم بيدار مي شود...
اما
زودتر از او به خانه بر مي گردد !
 
پدرم هر وقت ميگفت "درست ميشود"...
تمام نگراني هايم به يک باره رنگ ميباخت...!
 
پدرم ، تنها کسي است که باعث ميشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم ميتوانند مرد باشند !
 
آدما تا وقتي کوچيکن دوست دارن براي مادرشون هديه بخرن اما پول ندارن.
وقتي بزرگتر ميشن ،
پول دارن اما وقت ندارن.
وقتي هم که پير ميشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن!...
niniweblog.com
 
  این پست تقدیم به همه پدر و مادرها
همه مادر ها و پدر های خوب و دوست داشتنی گذشته ، حال و آینده!
حالا که ماها هم مادر و پدر شدیم خیلی بیشتر درک میکنیم که مادر یا پدر بودن یعنی چی ...
 به راستی که باید قدردان باشیم ، اگر پدر و مادر در قید حیات هستند قدر لحظات رو بدونیم و اگر که به رحمت ایزدی پیوسته اند برایشان خیرات کنیم و روحشون رو شاد کنیم و باور کنیم که دعای پدر و مادر در حق فرزند مستجاب می شه چه در قید حیات باشند و چه نباشند...
 
 
دست پر مهر مادر
تنها دستي است،
که اگر کوتاه از دنيا هم باشد،
از تمام دستها بلند تر است...
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دانیال
26 دی 90 14:29
وقتی این پست رو خوندم خیلی دلم گرفت خیلی. نمی دونم چرا یا نمی دونم چی باید بگم ولی ازت ممنونم که قدر و منزلت مادران رو یادآور شدی. مرسی


خواهش می کنم.