پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامان پارسا

یادداشت روز 11 دی

1390/10/11 14:18
نویسنده : مامان
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر و دوستای خوبم

امروز اول ژانویه و آغاز سال نو میلادی از اینجا من و پارسا کریسمس رو به همه مسیحی های عزیزمون تبریک می گیم.zibaziba

 

دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه،

 

 

دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه،

یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق مامان به پسرشه!

 

کریسمس مبارک

 

شاژده کوچولوی ما دوباره از چهارشنبه که رسیدیم خونه شروع کرد به سرفه کردن. اولش فکر کردم چون توی سرویس گریه کرد Sobbing Sad از اونه، ولی بعد دیدم نه بابا آقا دوباره مریض شدهSmileyniniweblog.com .خلاصه بساط شربت خورون رو راه انداختیم و طبق معمول آنی بیوتیک و سرماخوردگی و ...Smiley

یه وقتهایی فکر می کنم چقدر شربت به این طفل معصوم می دم ولی بعدمی بینم چاره ای نیست  زود باید خوب بشه.بخصوص وقتی که مریض می شی خدا به داد برسه غذا خوردنت غیر قابل تحمل می شه( همین جوری های م که غذا نمی خوری)با این غذا خوردنت نمی دونم توی مهد چطوری هستی می خوری یانه .

ای کاش مثل این نی نی ها تو هم خوب غذا می خوردی.

مامانی  این روزها زندگی خیلی تکراری شده نه بیرونی می ریم و نه مسافرتی. زمستون هم که هست و تا می رسی خونه شب شده. خیلی حوصلمون سر رفته. این هفته احتمالاً عزیز طاهره جونت دوباره می آد و یه روز خونه می مونی، تو هم که عاشق خونه هستی و از مهد خوشت  نمی آد. 

چند روزی می شه صبحها وقتی می آییم مهد اذیتم می کنی. با اینکه شب هم زود می خوابی ولی توی سرویس خوابی و وقتی پیاده می شیم می گی بغلم کن. مامانی ماشاءالله هم بزرگ شدی و هم سنگین ولی پایین نمی آیی و توی دلت به مامانی می خندی ای شیطون بلا.

ولی با این حال خیلی دوست دارم و برات می میرم چراغ زندگی  مامان

مم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آريا
11 دی 90 10:40
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم