پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامان پارسا

یادداشت روز 3 دی

1390/10/11 10:44
نویسنده : مامان
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر عزیز مامان و دوستای گلمون

امیدوارم به همتون شب یلدا خوش گذشته باشه. به من و پارسا هم خوش گذشت جاتون خالی.

پارسا توی شب یلدا حسابی فشفشه روشن کرد و فکر می کرد تولده، خلاصه پسر گل ما تا ١٢ نصف شب بیدار بود و خوش گذروند،

 روز پنج شنبه هم مامان و پارسا رفتند حموم تا خوشگل بشن

 شب پنجشنبه مهمون داشتیم و عمو و زن عمو و صنم اومدن خونه ما.پارسا هم حسابی با صنم بازی کرد.

دیروز هم کارخاصی نداشتیم و برای خرید رفتیم فروشتگاه هایپر که پارسا طبق معمول همیشه ماشین سواری کرد.

بعد از یک تعطیلات کوتاه پنجشنبه و جمعه دوباره شنبه شد و ما امدیم سرکار و پارسا کوچولو مهد کودک.

امیدوارم امروز روز خوبی برات باشه عزیز دلم، دوست دارم فرشته مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جغله کوچولو
3 دی 90 20:51
سلام خاله. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...