پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

عشق مامان پارسا

یادداشت روز 29 بهمن

1390/11/29 14:14
نویسنده : مامان
2,287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلمون

امروز یه مقدار مامانی من کسله و می دونم حوصله نوشتن توی وبلاگ منو نداره.

 چند روز تعطیلی خبر خاصی نبود و یه روز با عزیز رفتیم خرید و من با جیغهای بنفشم آبروی مامان و عزیز رو توی بازار بردم، بازهم مغازه اسباب بازی فروشی دیدم و هی اینو می خواستم و هی اونو و مامان و عزیز و کلافه کرده بودم. پسر خوبی هستم اصلاً دنبال لباس و کفش و این چیزا نمی رم. فقط و فقط اسباب بازی، بالاخره با ادامه جیغها بالاخره یه تفنگ صاحب شدیم.

پنجشنبه هم همش توی خونه بودیم و حسابی بارون می اومد. جمعه که هوا خوب شد با بابایی رفتیم آرایشگاه تا موهامون و برای عید صفا بدیم و به قول خودم قریچ قریچ کنیم.

امروز صبح هم که با مامانی اومدیم مهد و رفتیم سراغ بازی با دوستامون.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
29 بهمن 90 14:49
سلامتی اما تا عید که دوباره موهاش بلند میشه...پس من خوب اسمشو تو لیست دوستای محیا نوشتم..پارسا تفنگدار


یه ذره بلند بشه بهتر می شه خاله.آره والا خوب نوشتی
مامان باران
30 بهمن 90 18:28
مامان خانوم ببین جه پسر صرفه جویی داره فقط یه دونه تفنگ خواسته دیگه


قربونت صرفه جو چیه، اگه می خریدم کل مغازه رو می خواست. با اینکه توی خونه پر از اسباب بازی