پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامان پارسا

یادداشت روز 14 دی

1390/10/14 14:03
نویسنده : مامان
324 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه گلها

بچه ها یه خبری دعا دعا دعا، الان که داشتم نی نی وبلاگ و باز می کردم شانسی یکی از وبلاگها رو باز کردم و توی پست ثابتش در مورد یه دختر کوچولوی ناز به اسم انار نوشته بود که بر اثر ریختن آب جوش از سماور که روی کابینت بوده همه جای بچه سوخته و توی ICU خوابیده و حالش خیلی وخیمه. خیلی ناراحت شدم و حسابی گریه کردم. از همه دوستها می خواهم که خیلی براش دعا کنند.

و اما پارسا......

دیروز که از سرکار رفتم خونه آقا پارسا خواب بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو بعد از یه ساعتی بیدار شد و افتاد به جون من و عزیزش و حسابی با هم بازی کردیم مگه این پسر خسته می شد.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدهردو تامون از جون افتادیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد نیم وجبی نمی ذاشت شام درست کنم بهش قول داده بودم که ماکارونی بذارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 از شانس بد ما دیشب باباش  خیلی دیر اومد خونه که  دقیقاً تا ساعت 11 نیمه شب همچنان درحال بدو بدو بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو ماشالله این بچه ها چه انرژی دارند.البته این زمانی که بچه مهد نمی ره وگرنه روزهایی که پارسا رو مهد می آرم خیلی خسته می شده و یه طرف می افته.

 امروز صبح  هم  که پارسا با عزیز و دائی حامد رفته بازار بزرگ ببینیم چی می خره شاژده کوچولو. بهتون خوش بگذره.........تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

پارسا در حال کشتی با عزیز

پارسا با حیواناتش

داد نزن نیم وجبی

پارسا ملوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دانیال
18 دی 90 13:17
بگو ماشالله به این انرژی. مرسی که به ما سر زدی و حال دانیال رو پرسیدی. به لطف دعای شما خدا رو شکر بهتره.


الحمدلله
مامان مهراد
19 دی 90 23:13
چه عکسهایی وایییییییییییی


از حیونام ترسیدی خاله