پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

عشق مامان پارسا

یادداشت روز 6 اسفند

1390/12/6 9:16
نویسنده : مامان
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا، خدایی که همیشه با ماست و همراه ما چه در سختی ها و چه در راحتی ها

سلام، سلامی به گرمی آفتاب سوزان تابستون به پارسای گل و دوستای خوبمون

تعطیلات آخر هفته همانطور که گفته بودم تولد صنم خانم بود و ما پنجشنبه خونه اونا بودیم. جاتون خالی دوستای کلاس زبان و همکلاسی های صنم اومده بودند همراه با مامانهاشون، حسابی ترکوندن. همشون وسط بودن و خستگی ناپذیر. به پسر ما هم خوش گذشت و حسابی با دخترخانمها رقصید و بازی کرد.

روز جمعه هم به زور ساعت 10 از خواب بیدار شدیم و بعد از صبحانه ساعت 12:30 به زور پدر و پسر رو بردم بیرون و تو نستیم برای عیدمون کفش بخریم و بعدش خریدهای بابا مونده بود که رفتیم همه رو خریدیم. تقریباً روز خوبی بود، به قول ...( خانمها خرید برن شارژ می شن). بعدش اومدیم خونه و کار خاصی انجام ندادیم. شب شد و ما هم طبق معمول همیشه ساعت 9 خوابیدیم.

دیشب رو پسر مامان خوب خوابید و صبح هم خودش بیدار شد و اومدیم سرکار. توی ماشین  نیم وجبی خوابید و توپ کوچولوش که دیروز بابایی خریده بود از دستش افتاد و بعد از بیدار شدن فهمید که توپ نیست و ماشین رو گذاشت رو سرش، که یکی از همکارا گفت افتاده وسط ماشین، توپ رو گرفتیم و رفتیم مهد، پارسا رو گذاشتم و اومدم سرکار.

روز خوبی داشته باشی نیم وجبی

پارسا داره می ره خریدتولد صنمتولد صنمتولد صنمتولدتولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آویسا
6 اسفند 90 10:58
تولد دوستت مبارک باشه.ان شاالله همیشه آخر هفته هات به شادی باشه عزیزم


مرسی خاله
مامان پورياپهلووون
6 اسفند 90 23:12
سلام هميشه به خوشي و شاااادي عزيزم
خاله ستاره
7 اسفند 90 11:24
یک پیشنهاد خوب!!! با اضافه کردن مجله قاصدک به لینکدونی خود،در کوتاهترین زمان ،دسترسی آسان و راحتی را به مطالب آموزشی و سرگرمی تجربه کنید. کافیست یک بار امتحان کنید. با تشکر:خاله ستاره
مامان متین
7 اسفند 90 20:21
سلام پارسای خوشگل .تولد دوست جونیت مبارک .ایشالله همیشه تولد بری و شاد باشی


مرسی خاله
مامان کوروش
11 اسفند 90 12:46
سلام عزیزم ممنون که اومدی وبازم ممنون از راهنماییت حتما انجام میدم ولی بعید میدونم کوروش به خاطر عمل لوزه ای که تابستون داشته و از خدا بیخبر ها با هاش بد تا کردن کلا میترسه از هر چی دکتر وامپول بازم ممنون