پارسا پارسا ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامان پارسا

یادداشت روز 24 بهمن

1390/11/24 11:51
نویسنده : مامان
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه 

دیروز وقتی رفتم پارسا رو از مهد یبارم دیدم عکس بچه ها که توی مهد براشون گرفته بودند آماده شده منم عکسهای پارسا رو  گرفتم. پارسا وقتی خودش دید کلی بچم ذوق کرد و هی می گفت شب به بابایی هم نشون بدیم. بعدش من و پارسا با سرویس رفتیم خونه، همش با ماشین عمو می ریم بد عادت شدیم  و دیروز یه ذره سختم بود ولی خدا رو شکر با اینکه ترافیک بود پسر گلی اذیتم نکرد و ساعت 4:30 رسیدیم خونه. بعدش هم تماشای کارتون و بازی.

نیم وجبی مامان امروز صبح که بیدار شدی دوباره غرغرات شروع شد و با اینکه شب فقط نیم ساعت دیرتر خوابیده بودی ولی سیر خواب نشدی. بالاخره انقدر غر زدی تا مامانی راضی شد دایناسورت رو بیاری مهد. توی راه پسر خوبی بودی و رسیدیم مهد چون خاله الناز گفته بود حیوون وحشی مهد نیارین دایناسور رو پشتت قایم کرده بودی و مامانی زودتر به خاله گفت تا خاله چیزی بهت نگه.

اینهم عکسهای گل پسر من

 

پسر اسکی بازپارسا خوش تیپه

پارسا با آدم برفی

دوست دارم عسلمماچ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان احسان
24 بهمن 90 10:47
سلام دوستم چه عکسهای نازی گل پسرمونو ببوس


مرسی خانومی
عروسکم پرنیا
24 بهمن 90 11:41
سلام
وای چقدر عکسهای نازی گرفته


مرسی خاله
مامان دانیال
24 بهمن 90 12:38
وای چه عکسهای خوشگلی. مبارکه. دانیال من که گریه کرده بود و اصلا عکس ننداخت. اما عکس بقیه بچه ها همه قشنگ بود.
مامان مهديس
24 بهمن 90 13:36
واي چه عكسهاي خشگلي شده. عكسهاي مهديس رو هم سر بزنيد ببينيد


مرسی خاله
حتماً می آییم.
مامان آبتین
24 بهمن 90 13:42
چه عکسای خوشگلی . انشاءالا عکسای فارغ التحصیلیت رو ببینیم.


مرسی خاله
مامان صدف
25 بهمن 90 8:51
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ،

جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک




مرسی گلم برای شما هم همینطور
مامان پارسا
25 بهمن 90 10:22
خیلی خیلی زیبا


مرسی خاله
مامان متین
25 بهمن 90 18:54
عجب عکسای باحالی شده خوشتیپ من.


مرسی خاله